Indlevering af ændringsforslag og protokolbemærkninger
For at lette gruppernes forberedelse udsender Borgerrepræsentationens Sekretariat en samlet oversigt over indkomne ændringsforslag og protokolbemærkninger.
Borgerrepræsentationens Sekretariat opfordrer fredag ugen før et borgerrepræsentationsmøde alle grupper til at indsende ændringsforslag og protokolbemærkninger til mødet, med en frist der hedder onsdag kl. 12.00. Det, som vi i sekretariatet har modtaget inden fristen, sendes ud til alle borgerrepræsentanter onsdag eftermiddag.
Torsdag kl. 14 udsender sekretariatet en opdateret oversigt.
Det er ikke nødvendigt at læse dit ændringsforslag eller din protokolbemærkning op på mødet, hvis det fremgår af den udsendte oversigt.
Hvis du på mødet vil fremsætte et nyt ændringsforslag eller en ny protokolbemærkning, som ikke fremgår af den udsendte oversigt, skal du præsentere dem på mødet under det givne dagsordenspunkt, samt sende dem pr. mail til udvalgssekretærerne så hurtigt som muligt, og senest ved mødets afslutning.
Mailadressen til mødesekretærerne er: br2@kk.dk. Den hedder ”2. Sekretær” i Outlook.
Storskærme i BR-Salen
I BR-salen er der opsat to storskærme, der bruges til at vise de ændringsforslag, som bliver fremsat til dagsordenens sager. Storskærmene kan ikke bruges til andre formål.